FAQ

Často kladené otázky (FAQ) - trapstar.cz

1. Jak dlouho trvá doručení mého objednaného zboží?

Odpověď: Standardní doba doručení je 3-5 pracovních dnů od potvrzení objednávky. V případě objednávky zboží na objednávku může být doba doručení prodloužena na 3-5 týdnů.

2. Máte možnost mezinárodního doručení?

Odpověď: Nabízíme doručení do Česka nebo na Slovensko. Přesné informace naleznete při dokončení objednávky.

3. Je možné změnit nebo zrušit objednávku?

Odpověď: Bohužel, po potvrzení objednávky není možné ji měnit. V případě potřeby zrušení objednávky prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu co nejdříve.

4. Jaké platební metody akceptujete?

Odpověď: Přijímáme platby pomocí kreditních karet v případě zboží na objednávku. Při nákupu zboží dostupného skladem akceptujeme i platby na dobírku. Všechny platby jsou zabezpečeny šifrováním pro vaši bezpečnost.

5. Můžu vrátit zboží? Jak postupovat při reklamaci?

Odpověď: Ano, nabízíme možnost vrácení zboží. Podrobné informace o postupu vrácení a reklamaci naleznete v našich obchodních podmínkách a v sekci péče o zákazníky.

6. Jak získám slevový kód nebo se zaregistruji do věrnostního programu?

Odpověď: Sledujte naše sociální sítě a odběr novinek na webu, kde vám můžeme nabídnout slevové kódy. Registrací do věrnostního programu získáte pravidelné nabídky a výhody.

7. Můžu sledovat stav své objednávky?

Odpověď: Ano, po odeslání objednávky obdržíte e-mail s informacemi o sledování. Můžete také sledovat stav objednávky přihlášením do svého účtu na našem webu.

8. Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Odpověď: Máme k dispozici zákaznickou podporu prostřednictvím e-mailu na info@trapstar.cz. Odpovíme co nejdříve.